HLÁŠENÍ PORUCH

HLÁŠENÍ PORUCH

Aplikace Hlášení závad a poruch byla od 14.08.2017 aktualizována na novou verzi. Nová verze aplikace nabízí kromě uživatelsky přívětivějšího nahlašování nových závad, také jejich přehlednější a komfortnější sledování.

Aplikace je v současné době v testovacím provozu, nicméně jakákoli nahlášená závada je zpracována stejným postupem, jak tomu bylo u předcházející verze. Pro případné připomínky, či návrhy na možné úpravy v aplikaci prosím využívejte e-mailovou adresu webmaster@ub.cz.

Závady nahlášené přes níže uvedený odkaz již není potřeba nikde jinde dále hlásit. Informace se k nám dostanou a budou předány k řešení odpovědnému pracovníkovi.

NAHLÁSIT NOVOU ZÁVADU

Návod pro nahlášení nové závady

  1. Po kliknutí na ikonu Nahlásit novou závadu se otevře požadovaná aplikace. Pro nahlášení nové závady klikněte na ikonu "Nahlásit závadu", nacházející se v pravém horním rohu aplikace.
  2. Na mapě, kliknutím levého tlačítka myši, vyberte místo nahlašované závady. Pro rychlejší vyhledání konkrétního místa je možné využít funkci "Vyhledávání ulic", umístěné v levém horním rohu aplikace.
  3. Po vybrání místa nahlašované závady zvolte v pravém menu "Druh závady".
  4. Krátce popište závadu a datum jejího zjištění.
  5. Pro možnost informování se o průběhu nahlašované závady je možné po zakliknutí "Chci být informován o průběhu řešení" vyplnit e-mail, popř. Vaše jméno a telefonní číslo.
  6. V případě nafocené závady je možné tuto fotografii přiložit do formuláře prostřednictvím funkce "Přidat soubor"
  7. Odeslání závady se provede kliknutím na ikonu "Odeslat"